SuperSaaS logo

NYHEDSBREV

SuperSaaS header

Vi håber det forgange år har været lige så godt for dig, som det har været for os. Konstant arbejder vi for at optimere, bygge og forfine hele brugeroplevelsen og bookingprocessen. Det gør vi i høj grad ud fra den løbende feedback og inspiration, som vi får. Så måske er ét af dine ønsker allerede udviklet. I hvert fald får du her et hurtigt overblik på, hvilke nye muligheder du har i dit online bookingsystem.


Helt nyt layout og interface til smartphones og tablets

SuperSaaS var i 2008 en af de første online virksomheder til at tilbyde en mobiloptimeret version af websitet. At være en af de første virksomheder til at udnytte den nye teknologi har været en rigtig god idé, men i 2015 kom den første mobile version til at se lidt spartansk ud, da internettet og teknologien er i konstant udvikling. Derfor redesignede vi hele bookingsystemet for at tilgodese den stærkt stigende brug af tablets og smartphones. Den nye mobile version af SuperSaaS.dk er allerede online. Det responsive og moderne design optimerer layoutet, og tilpasses automatisk den mobile enhed, som du anvender. Ny ikoner og muligheder for farvevalg giver dig og dine kunder en højere grad af brugervenlighed.

Nyt mobilt interface

Vi ved, at mange af vores kunder stadigvæk er glade for at bruge vort originale layout. Derfor skal du selv vælge, om du ønsker at gøre brug af det nye layout. Du skifter til det nye layout ved at gå til ‘Layout opsætning’, hvor der står: Brug det moderne design til mobile enheder. Hvis du ønsker at fortsætte med at bruge det originale layout, skal du ikke lave nogle ændringer.


Din opfindsomhed og feedback har givet mange nye funktioner

Først og fremmest vil vi gerne takke for alle de idéer, som vi har modtaget, og den tid I har brugt på at give os feedback. Derfor glæder det også os at kunne fortælle om de nye muligheder. Her er nogle eksempler, som du kan få glæde af:

  • Opfølgnings-email. Nu kan du sende opfølgnings-emails, hvor du eksempelvis spørger dine kunder om feedback, eller for at opfordre dine kunder til igen at besøge dig. Ved at fastsætte ‘tiden for opfølgning’ til at vedrøre fortiden, kan opfølgnings-emailen også bruges som en påmindelses-email. Mere information
  • Flere betalings-gateways. Udover PayPal kan du nu også bruge: Stripe.com, ePay.com og Mollie.com til at modtage betalinger fra dine kunder. Med ePay kan du modtage Dankort-betalinger. Mere information
  • Webhooks. Webhooks er bruger-definerede callbacks, der informerer andre websites om events, som sker på din SuperSaaS konto. Selvom dette kan lyde lidt teknisk og skræmmende, behøver du ikke at være programmør for at lave opsætningen. Eksempelvis lader Zapier.com dig på en let måde oprette links imellem SuperSaaS og hundredvis af andre velkendte websites såsom: MailChimp, Google Docs og Salesforce.com. Mere information
  • Avancerede rabatter. Nu kan du fastsætte en rabatkode til et bestemt hold eller en ressource. Begrænsningen kan også ske i forhold til en specifik time eller et specifikt tidspunkt på dagen. Mere information
  • Skræddersy SMS. Du kan nu modificere indholdet på en SMS via såkaldte ‘magiske ord’. Det giver dig også mulighed for at fjerne den predefinerede standardtekst. Mere information
  • Bloker for tider og tilmelding. Spær for flere bookinger til et hold, eller fastsæt holdet til at være med en kapacitet på nul deltagere. Herved kan dine kunder ikke booke, men du kan som administrator til enhver tid booke. På den måde kan du lave eneundervisning i en kapacitetskalender, eller lave specialhold, hvor du som administrator bestemmer hvem, der må deltage.
  • Mange mindre men god forbedringer: Mange ‘magiske ord’, flere valutaer, flere sprog (29 sprog), og en mulighed for begrænse antal brugere pr. måned, samt mulighed for at slette brugere, der ikke har været aktive i et stykke tid, er blot nogle af de forbedringer, som nu er tilgængelig for dig.

Dertil kommer, at dit online bookingsystem er blevet hurtigere på moderne browsers.


Spændende nye måder at bruge SuperSaaS på:

Et af de goder vi har ved at udvikle SuperSaaS er, at se de uendelige mange måder, som vores kunder på verdensplan finder på, at bruge bookingsystemet.

Mange slutbrugere af bookingsystemet bliver så glade for SuperSaaS, at de bliver kunder hos os. Eksempelvis starter mange ved at anvende SuperSaaS i et fitnesscenter eller i en undervisningssituation. Blandt venner, på arbejdspladsen og i foreninger deles gode booking oplevelser, og det bliver så startskuddet til, at endnu flere kunder kommer til at bruge SuperSaaS – og dette på uendelig mange forskellige måder.

Opfindsomme brugere af bookingsystemet

Organisationer i alle forskellige størrelser bruger SuperSaaS til at planlægge og udbyde alt fra mødelokaler til wellness. Den amerikanske kystvagt bruger SuperSaaS til at organisere den interne træning, imens en forretning i Kuala Lumpur tilbyder limousinekørsel til og fra lufthavnen, via SuperSaaS. I Bulgarien bruges SuperSaaS til at organisere og dermed udnytte ressourcer til på den bedste måde, når børn på et børnehjem skal hjælpes. I Danmark har en efterskole glæde af bookingsystemet ved at tilbyde bestilling af fritidsbeklædning til skolens elever. Bookingsystemet er designet til at være ekstremt fleksibelt, men vi havde aldrig drømt om de uendelig mange og kreative måder, hvorpå SuperSaaS i dag anvendes.


Nye moms regler for EU kunder

Med start den 1. januar 2015 er kunder i EU blevet pålagt at betale moms på digitale services baseret på kundernes lokation. Så hvis du bor i EU, er din pris for SuperSaaS.dk automatisk blevet tilpasset, men en sådan måde, at dit totale beløb ikke har ændret sig, men momsen er ændret til 25%. Ændrer du dit abonnement, vil du automatisk overgå til den nye form for momsbetaling. Priserne kan du se her.


Din feedback er meget velkommen

Ud over vores omfattende online vejledninger, er du velkommen til at kontakte os via feedback formularen hvis du har ønsker til fremtidig udvikling af bookingsystemet. Du kan også kontakte os ved at svare på denne email.