Integration på dit website
Når dit kalender bookingsystem virker som du ønsker, kan du beslutte dig for, hvordan dine brugere og kunder skal finde dit bookingsystem. Du kan vælge at sende dit bookingsystem link til dine brugere og kunder via email; integrere bookingsystemet via en såkaldt “iFrame” løsning, eller via en “Book nu-knap”, som du indsætter på dit website. Linket til dit online bookingsystem finder du ved at klikke på fanebladet “Oversigt”, som du finder via “Konfigurer” knappen. Du har også muligheden for at integrere din bookingkalender med din Facebook side, eller dele dit bookingkalender link via Facebook eller Twitter. For mere information om integration af din bookingkalender på en af dine eksisterende platforme, da venligst klik her: Integration.
Agere som en bruger eller kunde
Når en bruger eller kunde kontakter dig via telefon for at lave en booking, kan du manuelt lave bookingen for kunden i din kalender. På denne måde kan du, på vegne af brugeren, lave bookingen, og sikre dig, at brugeren får en bookingbekræftelse, og anvende en af de betalingskreditter, som kunden har købt, (hvis du bruger kreditsystemet). Du laver en booking for dine kunder ved at klikke på: “Bruger administration,” som du finder i højre side af dit SuperSaaS kontrolpanel. Du kan også give kunderne adgang til din kalender uden, at de har brug for at logge ind eller lave en konto. I det tilfælde kan du med fordel fjerne muligheden for: “Brugere er nødt til at logge ind for at tilføje noget” som du finder på fanebladet “Adgang”. For mere information om at agere på vegne af en bruger eller kunde, da klik på dette link: Skræddersy processen.
Brug af flere kalendere
Din bookingkalender giver dig mulighed for at oprette så mange kalendere som du ønsker, hvilket specielt er brugbart, hvis du gerne vil tilbyde flere mødelokaler eller events. Du kan oprette en bookingkalender ved at klikke på: “Ny kalender”, som du finder i højre side af dit SuperSaaS kontrolpanel. Via få klik, kan du enten oprette en ny bookingkalender eller lave en kopi af en eksisterende kalender, som du herefter kan ændre på alt efter dine ønsker.
Opgradering af din SuperSaaS konto
Når du er helt tilfreds med din bookingkalender, og alt er som ønsket, så kan du vælge at opgradere til den betalte version af SuperSaaS. Alt hvad du har lavet på den gratis version af SuperSaaS vil automatisk blive overført til den betalte version. Opgrader nu så du undgår fremmede reklamer i din bookingkalender og får adgang til at modtage mere end 50 fremtidige bookinger. Hvis din plan er at bruge SuperSaaS til kommercielt brug, da få flere gode tips her: Kommercielt brug. SuperSaaS giver dig også mulighed for via ePay at modtage: Dankortbetalinger.
Vores velkomst emails giver dig et hurtigt overblik og en god introduktion til SuperSaaS. Har du lyst til at se flere tips og tricks, da klik her: Tips & tricks, eller se vores Vejledningsoversigt. Her dækker vi en række emner såsom: Tillad gentagne bookinger, oprettelse af skræddersyede rullegardin menuer, arbejde med supervisor felter som kun er synlige for dig som administrator og de af dig udvalgte superbrugere, og sidst men ikke mindst, mulighederne for special funktionerne, herunder at du kan ændre internetadressen for din bookingkalender, så det ser ud som om, at bookingkalenderen kommer fra dit firma website.
Dette var den sidste intro email, som giver dig tips og tricks til at få mest mulig glæde af dit SuperSaaS bookingsystem. Fra nu af vil vi kun kontakte dig via vores årlige nyhedsbrev. I mellemtiden er du meget velkommen til at kontakte os via de sociale medier, hvor du også får alle nyheder at vide, om nye tiltag til glæde for dig.
På vegne af team SuperSaaS håber vi, at du går på opdagelse i SuperSaaS bookingsystemet, for at finde og få glæde af de mange tilpasningsmuligheder.
Med venlig hilsen
SuperSaaS.dk